Obraz profilowy z Jakub
0

Zablokowana kamera w VAIO

moja zona ma problem z wideorozmowami?? nawet jesli próbuje odinstalowac programy tez jej blokuje za pomoc dziekuje..pozdrawiam..kuba

 

Jakub zapytane 6 sierpnia 2013
Obraz profilowy z Lesław
0

Kuba proszę trochę więcej informacji, wideorozmowy w jakim programie ? Jak objawia się to blokowanie ?

Lesław dodane 6 sierpnia 2013
Obraz profilowy z Jakub
0

wiec skayp facebook .a blokowanie pojawia sie jak chce odinstalowac programy !!!tak mi zona mówi.

 

Jakub dodane 6 sierpnia 2013
Obraz profilowy z Jakub
0

Nie wiem za bardzo jak to opisać. Od momentu kupna ma wgranego windowsa 8 i żona wgrała sobie przeglądarkę Mozille Firefox wszystko działało ok., potem wgrała sobie antywirus avast zamiast McAfee przez dłuższy czas było dobrze a potem zrobiliśmy  aktualizacje na avaście i się zaczęło. Były problemy z odinstalowaniem programów lub ich zainstalowaniem, tak jakby coś blokowało. W końcu odinstalowaliśmy mozille (bo myśleliśmy że może coś dzieje się z przeglądarką) i zainstalowaliśmy  przeglądarkę google chrome oczywiście też z problemami. Przez parę godzin działała poprawnie można było rozmawiać na facebooku itp. niestety później znowu się zaczęło. Aby otworzyć przeglądarkę google chrome trzeba najpierw otworzyć przeglądarkę internet explorer. Przestały działać ogólnie wideorozmowy na facebooku, skypie itd.Na skeypie wyświetla się że nie można otworzyć i że ma spróbować później natomiast na facebooku pojawia się komunikat że  Wygląda na to, że program w Twoim komputerze mógł zablokować oprogramowanie do wideorozmów. i że ma odinstalować i zainstalować jeszcze raz, niestety za chiny nie można go odinstalować pokazuje  się komunikat coś tam coś tam i na końcu the  error code is 2203. Mam nadzieję że coś z tego referatu zrozumiesz. Aha na poczcie google chrome żeby rozpocząć wideorozmowę musi zainstalować wtyczkę niestety też nie idzie jej zainstalować, Żona myśli w ostateczności o wezwaniu informatyka jeżeli to coś skomplikowanego. Proszę o pomoc.

Jeżeli coś jeszcze potrzebujesz wiedzieć to napisz. Z góry dzięki za jakąkolwiek odpowiedź .

Jakub dodane 6 sierpnia 2013
Obraz profilowy z Piotr
0

Przed instalacją Avasta, McAfee został odinstalowany? Prywatnie nie jestem zwolennikiem darmowego softu. W dobie zagrożeń dzisiejszego internetu sam program antywirusowy jakim jest Avast to trochę mało. Ostatecznie proszę wykonać procedurę z tego artykułu: http://www.vaioblog.pl/recovery-w-windows-8-jak-uruchomic-przywracanie-systemu-poradnik/ Przynjamniej pieniądze na informatyka zostaną w kieszeni.

 

Piotr dodane 6 sierpnia 2013
Obraz profilowy z Maciej
0

Stare, bo stare ale na przyszłość – należy odinstalować Mc Affee Parental Controls, która jest oddzielną aplikacją, zostającą na komputerze pomimo deinstalacji pakietu McAffee.

Maciej dodane 15 września 2013

Twoja Odpowiedź

Potrzebujesz pomocy z produktami i aplikacjami Sony VAIO?

Ponad 100 ekspertów z całej Polski odpowie na Twoje pytanie.

Zadaj pytanie